Scrapträff

I torsdags var jag på min första scrapträff. Det var verkligen roligt att scrappa med andra, eftersom jag alltid brukar sitta ensam framför datorn. Det var mycket folk, så det var en utmaning bara att sitta och scrappa på en liten del av bordet, jag som brukar sprida ut mig på hela dkrivbordet OCH en stor del av golvet.

 

Jag hade försökt att inte ta med mig för mycket och jag tror det var rätt lagom. Linjal, pappersskärare och de vanligaste dekosen. Lite alfabet och papper. Jag hade planerat skisserna i förväg, så de första gick ganska fort. Men den sista hakade jag upp mig på och kasserade faktiskt allt. Till nästa gång ska jag tänka på att spara den lättaste skissen till sist, när man är trött. Men jag hann med 3 stycken Los i alla fall. Bubblor är en helt annan stil som jag liftat och det var roligt att gå ifrån sin egen invanda stil. Pyssel och Första smakisen (längre ned) var de andra jag gjorde.

 

Kommer definitivt att gå på fler träffar.

PysslaBubblor


Kommentarer
Postat av: Marie

Åh Bubblor var ju hur fin som helst! Jag gillar!

Postat av: Anki

Så skoj att sitta vid samma bord som dig o scrappa, jättefina alster du gjorde om än du fastnade ganska rejält på den ena :) Hoppas vi ses fler gånger!

2007-04-22 @ 00:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback